STF Södertörn Lokalavdelning

Brita Lagerstedt

stfsodertorn@stfturist.se

Postadress

STF Södertörn Lokalavdelning - Vinterbrinksvägen, 9, Lgh 1201, 13332 Saltsjöbaden

Våra kommuner

Haninge, Huddinge, Nacka, Tyresö, Värmdö

Anslut dig till vår lokalavdelning

Maila ossså får du mer information om vår verksamhet

Följ STF Södertörn Lokalavdelning

Titta gärna in på vår hemsida då och då, den uppdateras löpande.

Våra aktiviteter annonseras på Facebook. Där följer vi också upp med bilder från studiebesök, resor och vandring. Bli gärna följare av STF Södertörn på Facebook.

Engagera dig

Har du idéer och tips om bra lokal verksamhet? Kanske ett specialintresse som kan ge upphov till en aktivitet? Vill du vara med och påverka i lokala natur-, kultur- och miljöfrågor? Eller är du allmänt idérik och vill verka i avdelningens styrelse eller någon arbetsgrupp? Välkommen in i gemenskapen. Din belöning blir bland annat goda upplevelser, nya vänner och bra föreningsutbildning.

Vill du engagera dig i STF Södertörn hör av dig till Brita Lagerstedt, 073 691 13 89, brita@lagerstedt.se eller kontakta någon annan i styrelsen.

Varmt välkommen som medlem i STF Södertörn!

Du som redan är STF-medlem behöver göra ett aktivt val för att även bli medlem i din lokalavdelning STF Södertörn. Ingen extra avgift tas ut för medlemskap i lokalavdelningen. Den förmånen ingår i årsavgiften till STF. Du kan också som medlem anmäla att du vill ha vårt nyhetsbrev per e-post. Det kommer cirka en gång i månaden och innehåller information om våra kommande aktiviteter.

Anmäl dig genom att skicka namn, medlemsnummer i STF och din e-postadress till stfsodertorn@stfturist.se

Ett tips: Bästa presenten för natur- och kulturupplevelser är ett medlemskap i STF