Läs mer om hur vi anpassar verksamheten under coronautbrottet här och hur du kan stötta STF här.

Södertälje kommuns naturreservat

Låglandsvandring 1

STF Södertälje-Nykvarn

01 Feb - 31 Dec 2020

Inte medlem
De kvarvarande naturreservaten: 1. Bornsjön 2. Brandalsund 3. Eriksö 4. Farstanäs 5. Fifång 6. Grottberget 7. Kalkberget 8. Korpberget 9. Kålsö 10. Lina 11. Moraåns dalgång 12. Parkudden-Lövsta 13. Skogstorp 14. Slessberget 15. Tullgarns andra 16. Vackstaskogen 17. Vattgruvsmossen 18. Öbacken-Bränninge
Följ med och besök Södertäljes alla naturreservat. Vi har vandrat/besökt fem reservat och har 19 stycken kvar. Stora Envättern besöker vi i vår. Vi försöker hinna med minst ett naturreservat varje termin. Hör gärna av dig till vår e-post om du har något förslag till höstens vandring.
  • Samling: Se separata aktiviteter
  • Plats: Södertälje kommun
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Patrik Almlöf 070-5779910

Typ av aktivitet: Naturarrangemang

• 01 Feb - 31 Dec 2020

Södertälje kommuns naturreservat

Medlem: 30 kr

Icke-medlem: 50 kr

• 13 Jun 2020

Sörmlands nya kustled

Lättar dagsvandring på ca 10 km. Medtag matsäck, sittdyna och kläder efter väder.

Lördagen den 13 juni vandrar vi på den nyanlagda kustleden. Vi samlas kl 10 på parkeringen vid fågelstationen vid Pilkrogsviken i Järna och går mot Yttereneby naturreservat. Info och anmälan till Susanne, 070-2886994 alt. e-post stfsodertaljenykvarn@stfturist.se

Medlem: 30 kr

Icke-medlem: 50 kr