Årsmöte 2021 & 2022

STF Södertälje-Nykvarn

26 Jan

Pris ej bestämt

Inbjudan till årsmöte den 26/1-22 kl. 17.30 i Stadshuset i Södertälje eller över Teams. 2021 års årsmöte hålla samtidigt! Agenda och övrig mötesdokumentation finns att hämta senast 7 dagar innan mötet på lokalavdelningens hemsida, under dokument.
Efter några år av mycket lägre aktivitetsnivå med anledning av Covid-19 samt att stora delar av styrelsen inte längre kan driva vidare så finns till mötet proposition för nedläggning. Om de allmänna råden avråder från fysiskt möte så genomförs årsmötet via Teams, annars i Stadshuset i Södertälje. Anmälan senast den 24/1-22 till stfsodertaljenykvarn@stfturist.se
  • Senaste datum för anmälan: 24/01
  • Samling: Stadshus Södertälje , 17:30
  • Plats: Södertälje