Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

STF Skara-Götene Lokalavdelning

Eva Eriksson

stfskaragotene@stfturist.se

STF Skara-Götene Lokalavdelning - Garvaregatan 16, Villa Hindsberg, 53233 Skara

Våra kommuner

Götene, Skara

Anslut dig till vår lokalavdelning

Maila oss så får du mer information om vår verksamhet

Bästa STF – medlemmar!
Som ni vet tvingades vi ställa in vårens program med anledning av coronaviruset. Vi hoppas ändå att ni haft möjlighet att röra er utomhus och njuta av vår vackra natur i närområdet.

Eftersom Pandemin inte är över än, är det svårt att planera höstens aktiviteter. Det kommer därför inte att bli någon STF-folder med höstens program. Istället hoppas vi kunna göra någon eller några aktiviteter med kortare varsel och utomhus så länge det går. Vi kommer att skriva om detta på vår lokala hemsida och i e-post till medlemmarna. HÅLL UTKIK!

Den 12 september är det ”Vandringens Dag” över hela landet och då hoppas vi kunna göra en Stadsvandring i Skara, med Johan Hjertén som guide. Tid och samlingsplats återkommer vi till när det närmar sig.

Nu önskar vi i styrelsen för STF Skara-Götene alla en SKÖN SOMMAR och så hoppas vi att vi snart kan träffas igen!