Rebusrally

STF Sala

08 Nov 2020

Inte medlem
Arrangemanget är öppet för alla så utmana gärna släkt och vänner!
Välkommen på "Rebusrally" i lämpligt fordon. Start och målgång på grusplanen vid vandrarhemmet vid Sala Silvergruva. Start mellan kl. 10 och 11 och målgång senast 14.00. Vid start erhålls en spelplan samt en karta per betalande deltagare. Banan är lite drygt tre mil och efter vägen finns ett antal kontroller med rebusar eller andra kluringar. Efter vägen finns även andra uppgifter som du får veta vid start/på din spelbricka. Rallyt går inte ut på att komma först i mål utan att få så många poäng som möjligt. Bland dem med alla rätt/flest rätt lottas ut en mathink.
  • Samling: Parkeringen intill vandrarhemmet vid Sala Silvergruva , 10:00
  • Plats: Salatrakten
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Lilian Perers 070-750 34 76

Typ av aktivitet: PR-arrangemang

• 04 Okt 2020

Okt

Kanelbullecykling

På Kanelbullens Dag cyklar vi en tur på 10-15 km i Salas närområde. Efter vägen finns kluriga frågor på ett tema. Kaffe och kanelbulle blir priset ni får vid återkomsten.

Medlem: Gratis

• 08 Nov 2020

Rebusrally

Arrangemanget är öppet för alla så utmana gärna släkt och vänner!

Medlem: 10 kr

Icke-medlem: 10 kr