Cykeltur med rebusar

STF Sala

11 Jun 2022

Inte medlem
Ingen föranmälan. Start kl. 10-11 vid badplatsens parkering vid Måns Ols. Målgång på samma plats senast kl. 14. Ta gärna med lite fika för en paus efter vägen. Kostnad 20 kr per spelbricka. Aktiviteten är öppen för alla, så utmana gärna släkt och vänner!
Har ni märkt att man tänker så mycket bättre när man rör på sig? Välkommen att testa! Cykla med ut i naturen på en rebusrunda genom skog och förbi sjöar! Turen är ungefär 10 km lång. Vid start erhålles en spelbricka och en karta. Efter vägen finns ett antal rebusar och några andra kluringar. Rebusturen går inte ut på att komma först i mål utan vinner gör den som får flest poäng. Vinnaren får en mathink!
  • Samling: Badplatsens parkering , 10:00
  • Plats: Måns Ols, Sala
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Lilian Perers 070-750 34 76 eller mail lilian@perers.se eller Ola Rosengren tel: 072-907 85 45