Kalkugnsvandring Nynäs

30 Okt 2021

Okt

Inte medlem
En härlig höstpromenad i Nynäs slotts vackra omgivningar. Vi går tillsammans med en guide från slottet ca 1,5 h som berättar om verksamheten i och omkring kalkbrotten och ugnarna. Därefter tar vi en fika i naturen om vädret tillåter och strosar därefter tillbaka i sakta mak mot Nynäs slott. Samling: 10:45 30/10-21 Anmälan senast: 27/10-21 Vänligen OBS. att om vi blir för få anmälda kommer evenemanget ställas in. Max antal deltagare: 24 st
Vandringslängd ca 5 km. Vid halvtid tar vi fikapaus om vädret tillåter, medtag matsäck. Kläder efter väder är ett måste. Hundar är välkomna. Betalning sker med Swish.
  • Senaste datum för anmälan: 27/10
  • Samling: Nynäs slott, Tystberga , 10:45