Årsmöte 2021

Årsmöte

STF Östra Sörmland

09 Feb 2021

Årsmötet genomförs digitalt (teams) Anmälan senast fredag 5 februari till stfostrasormland@stfturist.se ange gärna medlemsnummer vid anmälan Mail med möteslänk och all information som behövs för att kunna delta via teams skickas ut efter anmälan. För STF medlemmar
Varmt välkommen på årsmöte med Östra Sörmlands lokalavdelning som för första gången kommer att ske digitalt. Vår förhoppning är att så många som möjligt ska vilja och kunna delta. För att delta behöver du antingen en så kallad ”smart telefon”, en surfplatta eller en dator. Tänk dock på att det kan vara svårt att se presentationer i telefonen, så har du möjlighet så är det bättre att du deltar via en dator eller en surfplatta. När du anmält dig kommer du att få tydliga instruktioner kring hur du gör för att delta i mötet. Varmt välkommen!
  • Senaste datum för anmälan: 05/02
  • Samling: 19:00
  • Plats: digitalt möte
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Linda Östling 073 9808566

Typ av aktivitet: Kulturarrangemang

• 09 Feb 2021

Årsmöte 2021

Medlem: Gratis

• 06 Mar 2021

Våtmark till våtmark Trosa - Vagnhärad

Vi vandrar tillsammans från Trosa mot våtmarken, vandringen inleds på vandringsled, med oss vandrar Trosas kommunekolog Elin van Dooren. Turen går mellan våtmarken och Trosa ån efter att vi lämnat våtmarken i Trosa så övergår stigen i åkermark och ledlöst land längs med Trosaån mot Trosa lands kyrka. Det är diken där skutt behöver tas och marken är lerig och ojämn så god hinderförmåga är bra. Vi tar oss utefter ån med sikte på Trosa lands kyrka och vandrar sedan mot Vagnhärads våtmark för fika och frågestund. Med anledning av rådande pandemi så förväntar vi oss att endast du som är frisk och 100% symtomfri deltar. Aktiviteten är utomhus och vi uppmanar alla att följa Folkhälsomyndighetens rekommendationer om avstånd.

När: 6/3 kl. 10:00-13:00 Alla deltagare måste föranmäla sig senast 4/3 till Monika 0737274795 eller stfostrasormland@stfturist.se Vandringssträcka ca. 6 km i låglänt men ojämn terräng. Goda dikeshopparkunskaper är ett måste. Samling: Trosa pendlarparkering vid Parkgolfen. Avslut vid Häradsvallen, Vagnhärad Kläder för alla väder rekommenderas. Kom inte hungrig, fikapaus blir i slutet av vandringen.

Medlem: 20 kr

Icke-medlem: 60 kr