Vandring svärdsliljor längs Alslingan, Finjasjön

STF Östra Skåne

10 Jun 2023

Inte medlem
Om du önskar samåkning från Naturums parkering i Kristianstad kl 09.15, tag kontakt med aktivitetsledare eller någon i styrelsen.
Lördagen den 10 juni kl 10.00. Om du önskar samåkning från Naturums parkering i Kristianstad kl 9.15, tag kontakt med aktivitetsledare eller någon i styrelsen. Samling kl 10.00 vid parkering till Alslingan/Slingra dig, skyltat från Mölleröds kungsgård utanför Finja. Vi går Alslingan vid Finjasjön och en bit på spången i den unika alsumpskogen. Slingan är cirka 6 km. Kom ihåg att ta med fika. Info: Lotta 0730-572881
  • Samling: Finja, Alslingans parkering , 10:00
  • Plats: Finja, Alslingan
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Lotta 0730-572881

Typ av aktivitet: Vandring

• 10 Jun 2023

Vandring svärdsliljor längs Alslingan, Finjasjön

Medlem: Gratis

Icke-medlem: Gratis

• 17 Jun 2023

Vandring Tjörnarp

Lördagen den 17 juni. Om du önskar samåka från Naturums parkering i Kristianstad kl 09.00, tag kontakt med någon i styrelsen. Samling vid Järnvägsstationen i Tjörnarp kl 10.00. Vi går till Tegelugnen ca 5 km. Därefter runt Tjörnarpssjön ca 5,5 km. Det går bra att endast gå till Tegelugnen om så önskas. En fikarast. Info: Anita Martinsson 0706-177611, Roland Martinsson 0702-711955.

Om du önskar samåka från Naturums parkering i Kristianstad 09.00, tag kontakt med någon i styrelsen.

Medlem: Gratis

Icke-medlem: Gratis