STF:s 40-års jubileumsfest

STF Östra Skåne

30 Sep - 26 Okt 2019

Inte medlem
Glöm inte bort att anmäla dig. STF Östra Skåne firar föreningens 40-års jubileum i Föreningarnas hus (Hemgården) Kristianstad. Anmälan till Arna Östh 0708- 436500 eller mail arna.osth@gmail.com snarast, senast den 18/10.
  • Plats: Hemgården Kristianstad
  • För vem? Alla

Typ av aktivitet: PR-arrangemang

• 30 Sep - 26 Okt 2019

STF:s 40-års jubileumsfest

Medlem: 150 kr

Icke-medlem: 150 kr

• 19 Okt 2019

Vandring vid Verkeån

Sven Malm meddelar följande Vandringen är förkortad Så vi har beslutat att föreslå en förkortad vandring och då på den östra delen av norra och södra delen av Verkeån. Välkomna, "Sträckan är kortad till 7 km." TÄNK PÅ ATT VI PASSERAR HAGAR MED KOR OCH HÄSTAR.

Vi måste samlas vid Piraten för de som kör direkt dit. Sedan kör vi ner till Skepparpsgården för att där starta den förkortade vandringen. Samåkning från Naturrum kl 09.15.

Medlem: Gratis

Icke-medlem: 40 kr

• 26 Okt 2019

STF: s 40 års jubileum Föreningarnas hus (Hemgården) Kristianstad*

Vi firar föreningens 40-års jubileum i Föreningarnas hus (Hemgården) Kristianstad. Ett glatt humör tar ni med er. Börje Färm och hans sångarflickor står för underhållningen. Vi tar med våra fotoalbum, med bilder från svunna tider. Och maten? Vi i styrelsen ser framemot stor uppslutning till denna fest. Och hoppas på en trevlig kväll. Välkomna hälsar styrelsen.

Anmälan till Arna Östh 0708- 436500 eller mail arna.osth@gmail.com snarast möjligt, senast den 18/10.

Medlem: 150 kr

Icke-medlem: 150 kr

• 16 Nov 2019

Vandring i Tågaröd 2019

Vi samlas i Tågaröd på FK Göingarnas Friluftsanläggning mellan Hjärsås och Sibbhult. Vi går till ett krigsminne från andra världskriget, c:a 4 km. När vi är tillbaka finns det möjlighet att gå slingor med olika längd. Mat för en rast.

Vägbeskrivning till Tågaröd. Kör från Kristianstad till Hjärsås, därefter mot Sibbhult efter c:a 7 km ligger anläggningen på höger sida. Samåkning från Naturums P-plats kl. 10.00.

Medlem: Gratis

Icke-medlem: 40 kr