Vandringens dag - Muddus

Låglandsvandring 3

STF Östra Norrbotten

12 Sep - 13 Sep 2020

Mer info angående tider, transport, utrustning och ev kostnad meddelas senare. Anmälan senast 6/9.
Vandring i Muddus nationalpark. Dagstur eller två dagar med tältövernattning. Muddus (Muttos på samiska) nationalpark är de vida myrarna och djupa gammelskogarnas land. Här finns stora vattenfall, djupa raviner, bergknallar och skogar där träden har sett många generationer av människor passera förbi.
  • Senaste datum för anmälan: 06/09
  • Samling: Enligt överenskommelse , 08:00
  • Plats: Muddus
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Anna-Lena Persson, 070-3316840

Typ av aktivitet: Naturarrangemang

• 12 Sep - 13 Sep 2020

Vandringens dag - Muddus

Medlem: Gratis

• 24 Okt 2020

Okt

Må Bra Dagen

Friskvårdsmässa med fokus på Må bra där STF Östra Norrbotten tillsammans med Studiefrämjandet och många andra presenterar och visar upp sig. Information om föreningen och medlemskap, bilder och berättelser från våra aktiviteter och exempel på friluftsutrustning. Kanske svarar du också rätt på tipsfrågan och vinner ett pris?

Lördag 24/10 kl. 11.00 - 15.00 Friskvårdsmässa Folkets hus Kalix

Medlem: Gratis