Skidtur - heldag

Skidåkning

STF Östra Norrbotten

10 Apr 2021

Lörd 10 april kl. 10.00 Medtag matsäck, sittunderlag extrakläder för en heldag utomhus. Rundtur, återkommer om startplats.
Heldagstur på skidor i området kring Kukasjärvi. Terräng och spårförhållanden kan variera. Eftersom vi inte kan genomföra någon fjälltur på skidor i år heller får vi söka utmaningar och fin natur på närmare håll - häng med!
  • Samling: Kalix , 10:00
  • Plats: Kalix
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Anna Häggström, 0923-13598, 073-0423106

Typ av aktivitet: Naturarrangemang

• 21 Mar 2021

Skidutflykt Kalix

Tema - Friluftskompis Ta gärna med dig någon som gillar friluftsliv och skidåkning eller vill prova på! Vi åker tillsammans Metträskrundan, ca 10 km i lättåkt terräng med paus för fika.

Söndag 21/3 kl. 10.00 Kalix - Metträskrundan Medtag matsäck och extrakläder för rast.

• 10 Apr 2021

Skidtur - heldag

• 24 Apr 2021

Må Bra Dagen

Friskvårdsmässa med fokus på Må bra där STF Östra Norrbotten tillsammans med Studiefrämjandet och många andra presenterar och visar upp sig. Information om föreningen och medlemskap, bilder och berättelser från våra aktiviteter och exempel på friluftsutrustning. Kanske svarar du också rätt på tipsfrågan och vinner ett pris?

Lördag 24/4 kl. 11.00 - 15.00 Friskvårdsmässa Folkets hus Kalix