Just nu har vår fjällbokning och kundservice långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

Må Bra Dagen

Tipspromenad

STF Östra Norrbotten

24 Okt 2020

Okt

Lördag 24/10 kl. 11.00 - 15.00 Friskvårdsmässa Folkets hus Kalix
Friskvårdsmässa med fokus på Må bra där STF Östra Norrbotten tillsammans med Studiefrämjandet och många andra presenterar och visar upp sig. Information om föreningen och medlemskap, bilder och berättelser från våra aktiviteter och exempel på friluftsutrustning. Kanske svarar du också rätt på tipsfrågan och vinner ett pris?
  • Samling: Kalix , 11:00
  • Plats: Kalix
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Anna Häggström, 0923-13598, 073-0423106

Typ av aktivitet: PR-arrangemang

• 12 Sep - 13 Sep 2020

Vandringens dag - Muddus

Vandring i Muddus nationalpark. Dagstur eller två dagar med tältövernattning. Muddus (Muttos på samiska) nationalpark är de vida myrarna och djupa gammelskogarnas land. Här finns stora vattenfall, djupa raviner, bergknabbar och skogar där träden har sett många generationer av människor passera förbi.

Mer info angående tider, transport, utrustning och ev kostnad meddelas senare. Anmälan senast 6/9.

Medlem: Gratis

• 24 Okt 2020