2024 Studiebesök Örnsköldsviksortens Ryttarklubb

STF Örnsköldsvik

20 Aug 2024

Aug

Samling ridskolans parkering Brogatan 127 kl. 10:45. Föranmälan senast 16 augusti. Kostnad 50 kr. Vi blir guidade runt och får ta del av ridskolans verksamhet. Efteråt åker vi till Kanotcentralen och fikar.
  • Senaste datum för anmälan: 16/08
  • Samling: Ridklubben, Brogatan 127 , 10:45
  • Plats: Svedjeholmen
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Birgitta Falang 0734388945

Typ av aktivitet: Studiebesök

• 11 Aug 2024

2024 Vandring Nätra fjällskog

Samling: Skyttis kl. 14:15 alt. Viksbodarna Nätra fjällskog kl. 15:00 Föranmälan via SMS senast 9/8. Kontakt: May-Louise Edblom 070-6715599 Vi vandrar från Viksbodarna upp till Västanåbodarna och via Västanåhöjden tillbaka till Viksbodarna. En vandring på ca 11 km. Det kommer att bli flera stopp för fika.

• 17 Aug 2024

2024 Naturens dag

Naturens dag runt hälsans stig.

• 20 Aug 2024

2024 Studiebesök Örnsköldsviksortens Ryttarklubb

Medlem: 50 kr

• 24 Aug 2024

2024 Vandring Kronören-Drevörens naturreservat

Reservatet ligger i Nordmalings kommun, vägen mot Långroudden. Vandringen är ca 6 km och är lätt skogsstig och hällmarker. Det finns 2 rastplatser efter leden med vindskydd. Informationstavlor om skogens zoner, strandängar till kulturhistoria.

Samling: Skyttis kl 09:00. Föranmälan senast 23 augusti. Kontakt: Jan G 070-2167280

• 12 Sep - 15 Sep 2024

2024 Höstresa Vemdalsskalet

Årets höstresa går till Vemdalsskalet. Vi bor på Vemdalskalets högfjällshotell. Del i 4-bäddslägenhet med 2 sovrum, 2 badrum, gemensamt allrum/kök. Inkl. linneset/handdukar och avresestäd

Samling: Nolaskolan/Viktoriaesplanaden. Föranmälan senast söndag 4 augusti. Enkelrumstillägg 1300kr tillkommer

Medlem: 4000 kr

Icke-medlem: 4500 kr

• 14 Sep 2024

2024 Vandringens dag

Vi är på höstresa i Vemdalsskalet den dagen och genomför vandring på fjället tillsammans med deltagarna på höstresan.

Vandringens dag 14 september genomförs med deltagarna på höstresan.