Just nu genomför vi uppdateringar på webbplatsen vilket kan medföra tillfälliga störningar. Tack för ditt tålamod!

Gålö sälstation

Låglandsvandring 3

STF Nynäshamn

23 Maj 2019

Inte medlem
Kläder efter väder. Bra skor. Medtag egen kaffekorg.
Har du hört talas om sälstationen på Gålö?? Nu har du möjlighet att ta del av ett stycke historia tillsammans med STF Nynäshamn Gemensam bilfärd med egen bil eller samåkning till Dyvik - Gålö. Bengt Johansson kommer att guida oss under dagen. De som därefter önskar åker vidare med bil till Skälåker och går en vandring på uppåt 2 timmar i lugnt tempo med raster på den vackra Havtornsuddsleden. Mycket sevärt vid bra väder
  • Senaste datum för anmälan: 21/05
  • Samling: Pendeltågsstationen Nynäshamn för samåkning , 10:00
  • Plats: Nynäshamn
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Lisbeth Odenhammar 070-242 88 05

Typ av aktivitet: Naturarrangemang

• 23 Maj 2019

Gålö sälstation

Kläder efter väder. Bra skor. Medtag egen kaffekorg.

Medlem: 50 kr

Icke-medlem: 100 kr