Vandringens dag 11 september 2021

placeholder for local activities whithout image.

STF Närke Bergslagen

11 Sep 2021

Pris ej bestämt

Vandringens dag är en dag skapad av STF för att få hela Sverige att komma ut och vandra. Dagen infaller alltid den andra lördagen i september. Under vandringens dag ordnas flera gemensamma aktiviteter runt om i landet, men du kan också välja att vandra på egen hand. Den 12 september 2020 var det dags för Vandringens dag för andra gången! Det blev en lyckad dag med över 120 anordnade vandringsaktiviteter inom STF. Dessutom hängde många av våra vänner inom vandringssverige på och anordnade själva vandringar. Känsla var verkligen att hela Sverige var ute och vandrade. Skriv redan nu in lördagen den 11 september 2021 i era kalendrar. Då kör vi igen!
  • Senaste datum för anmälan: 09/09
  • Plats: Ännu ej bestämt
  • För vem? Alla

Typ av aktivitet: Naturarrangemang

• 16 Dec 2020

Julavslutning (Aktiviteten är inställd)

Onsdagen 16 december har vi julavslutning i Karlslunds motionscentral kl. 18.00. Det blir bildvisning från några av årets aktiviteter. I avgiften ingår skinksmörgås och julmust samt kaffe och kaka. För musikunderhållningen står Åke och hans vänner. Mer information om kvällen kommer! Avgift medlem: Avgift icke medlem:

Mer information om kvällen kommer! Avgift medlem: Avgift icke medlem:

• 22 Maj 2021

Biologiska mångfaldens dag 22 maj 2021

FN proklamerade den 22 maj som internationella dagen för biologisk mångfald, för att öka förståelsen och medvetenheten för frågor om biologisk mångfald.

• 11 Sep 2021

Vandringens dag 11 september 2021