Välkommen till Frövifors pappersbruksmuseum kl 18-20

STF Närke Bergslagen

04 Nov 2020

Inte medlem
Obligatorisk anmälan! Museet tillåter max 50 besökare i lokalerna samtidigt. Ingen samåkning.
Vi gör ett besök på Frövifors Pappersbruksmuseum. Följ med på en spännande vandring genom århundraden av tapetmoden. Vi gör ett besök på Frövifors Pappersbruksmuseum. Följ med på en spännande vandring genom århundraden av tapetmoden. Utställningen handlar om tapetens historia, teknik och design, mycket intressant och proffsigt gjord. Frövifors Pappersbruksmuseum har tilldelats utmärkelsen Årets Arbetslivsmuseum 2021! I avgiften ingår entré och förtäring.
  • Senaste datum för anmälan: 01/11
  • Samling: Frövifors Pappersbruksmuseum , 17:45