Låglandsvandring 1

STF Mark

15 Maj 2021

Lördag 15/5 kl. 10.00 samling parkeringen Erikshjälpen, Skene. Ansvarig: Rose-Marie Johansson 0320-47000/0733-640379. Ingrid Andersson 076-8015327. Alla är välkomna även icke medlemmar. Vi åker i egen bil.
Vi går ut och vandrar i vår vackra natur i Mark. Vi utgår från olika teman natur och kultur. Kläder efter väder. Medtag matsäck. Håll avstånd.
  • Samling: Parkeringen Erikshjälpen, Skene , 13:30
  • Plats: Mark
  • För vem? Alla

Typ av aktivitet: Naturarrangemang

• 23 Mar - 31 Maj 2021

Information om Corona 2021

Eftersom corona pandemin fortsätter att hålla sitt stadiga grepp om oss, behöver vi även fortsättningsvis vara restriktiva och hänsynsfulla i samband med våra aktiviteter. Som en följd av detta kommer det planerade årsmötet att senareläggas. Våra vandringar fortsätter tills vidare enligt den planering vi har. De visas som separata aktiviteter här på hemsidan. Vi tillämpar samma regler som gällde i slutet av förra året. Det innebär att när man är fler än 8 vandrare görs en indelning i flera grupper med max 8 personer per grupp. Varje grupp går med 100 m avstånd. Vi undviker också att samlas tillsammans vid start och slut av vandringen. Om du hostar, nyser, skrattar eller ropar-se till att du då är riktad bort från annans persons ansikte ! Om det trots allt visar sig att en smittad person deltagit i en vandring , är det viktigt att vi hjälper till med smittspårning. För att kunna göra detta måste vi snabbt kunna redovisa vilka som deltagit i vandringen. Därför ombeds alla vandrare att ta med en liten lapp med namn, som överlämnas vid starten.

Känner du minsta sympton på sjukdom eller förkylning, stanna hemma. Har du varit i nära kontakt med någon som testats positivt för covid 19, eller uppvisar sympton på smitta, stanna hemma och invänta om det kan ha påverkat dig. Tänk på att största risken att bli smittad finns i miljöer med trängsel.

• 27 Apr 2021

"Lär känna Mark" Kulturvandring Våren 2021

Vi gör en vandring runt Seatons kulle Torestorp, på nedersidan. Det är ca 3-4 km runt kullen. Kläder efter väder. Medtag matsäck. Håll avstånd.

Tisdag 27/4 kl. 13.30 samling parkeringen Erikshjälpen, Skene. Ansvarig: Rose-Marie Johansson 0320-47000/0733-640379. Ingrid Andersson 076-8015327. Alla är välkomna även icke medlemmar. Vi åker i egen bil.

• 04 Maj 2021

"Lär känna Mark" Kulturvandring Våren 2021

Tisdag 4/5 kl. 13.30 samling parkeringen Erikshjälpen, Skene. Ansvarig: Rose-Marie Johansson 0320-47000/0733-640379. Ingrid Andersson 076-8015327. Vi åker i egen bil.

• 15 Maj 2021