Årsmöte

• Samling: Pingstkyrkan Lidköping , 18:00
  • Plats: Pingstkyrkan Lidköping
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Inger Alteryd 0703-380 389 eller Daniel Jormeus 070-5268392

Typ av aktivitet: Kulturarrangemang

• 10 Jan - 25 Apr 2022

Måndagspromenader

Måndagen den 10 januari kl 10:00 Samling vid Vänermuseet, Lidköping Pris: 0 kr för medlemmar / 40 kr icke medlem Ansvarig: Inger Alteryd 0703-380 389 och Lennart Andersson 0703-655 727 ingen anmälan. Vi börjar våra måndagspromenader den 10 januari och sista gången är den 11 april. Ta med er Västtrafikkortet så kan vi åka buss en sträcka.

Icke-medlem: 40 kr

• 06 Feb 2022

Vintervandring på Hindens rev

Start parkeringen Hindens rev. Vi följer den ca 4 km långa stigen till revets slut. Vi fikar på lämpligt ställe innan vi går samma väg tillbaka.

Söndagen den 6 februari kl 11:00 Samling vid parkeringen Hallgatan Lidköping. Beräknad hemkomst ca kl 15:30. 40 kr vid samåkning. Pris: 0 kr för medlemmar / 40 kr icke medlem. Anmälan till Lennart Andersson 0703-655 727 eller Inger Alteryd 0703-380 389 Sista anmälningsdag 4 februari. Ta med fika.

Icke-medlem: 40 kr

• 23 Feb 2022

Årsmöte

Sedvanligt årsmöte