Årsmöte

STF Lidköping

26 Feb 2020

Pris ej bestämt

Tid: Onsdagen 26 februari kl 18.00 Plats: Pingstkyrkans samlingssal, Nya Stadens torg, Lidköping
  • Senaste datum för anmälan: 19/02
  • Samling: Pingskyrkan Lidköping , 18:00
  • Plats: Pingstkyrkan Lidköping
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Inger Alteryd

Typ av aktivitet: Kulturarrangemang

• 07 Nov 2019

STF kväll

Anna Bergengren, projektledare för Platåbergens Geopark berättar om sambanden mellan geologi, biologi och kulturhistoria. En geopark är ett område med geologi av internationell betydelse – alltså något som är unikt i världen. Just nu pågår arbetet för fullt inför ansökan till Unesco 2019 om att bli Sveriges första Unesco Globala Geopark. Information om kommande program. Kom gärna med förslag till aktiviteter. Vi avslutar kvällen med kaffe/te och smörgås. Lotteri

Tid: Torsdagen 7 november kl 18:30 Plats: Pingstkyrkans festlokal, Nya stadens torg, Lidköping Pris: Gratis för medlem/70 kr icke medlem Anmälan till Maria Albinsson 0705-138072 eller Daniel Jormeus 0705268392 Sista anmälningsdag: 31 oktober

Medlem: Pris ej bestämt

• 20 Nov 2019

Kvällspromenad med ärtsoppa.

Vi inleder med en timslång promenad. Efter promenaden samlas vi åter i scoutstugan. Där intar vi hemkokt ärtsoppa och kaffe med kaka. Vi klär oss i kläder efter väder. Bär gärna reflexväst under promenaden

Tid: Onsdagen 20 november kl. 18:30. Plats: Scoutstugan i Fredriksdalsparken Lidköping. Pris: 50 kr medlem / 80 kr icke medlem. Anmälan till: Lennart Strandhag 070-7154301 eller Inger Alteryd 070-3380389. Sista anmälningsdag: 13 november.

Medlem: 50 kr

Icke-medlem: 80 kr