HÅLL DIG UPPDATERAD!

STF Lerum-Partille

22 Aug - 12 Dec 2020

Aug

I och med de skärpta rekommendationerna som nu tillåter max 8 personer vid offentliga sammankomster har vi ställt in höstprogrammets kvarvarande aktiviteter. Anmäl dig till våra e-postutskick så får du information om när vårprogrammet publicerats på hemsidan och löpande information om våra aktiviteter.
  • Plats: Lerum-Partille
  • För vem? Alla

Typ av aktivitet: Naturarrangemang

• 22 Aug - 12 Dec 2020

Aug

HÅLL DIG UPPDATERAD!

Medlem: Gratis

• 01 Dec 2020

Tisdag 1 december Vandring öster om Paradiset

Pga. regeringens skärpning av sina rekommendationer till max 8 personer och en uppmaning från STF centralt, har vi beslutat att ställa in vandringen.

Medlem: Gratis

Icke-medlem: Gratis