Just nu har vår fjällbokning och kundservice långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

Gotaleden: Från Skatås till Kungsportsplatsen, en lärande vandring

Foto: Anita Högegård

STF Lerum-Partille

12 Sep 2020

Inte medlem
Startpunkt: Skatås motionscentral. Starttid: kl 14.00 - 15.00.
På Vandringens dag den 12 september kan du vandra på Gotaledens första etapp från Skatås till Kungsportsplatsen och vidare till STF Göteborg City. På STF Göteborg City kan du stanna kvar en stund för att njuta av en trevlig After Walk. Du vandrar på egen hand. Vid starten får du ett infoblad som berättar om några av platserna du passerar och några frågor som du ska svara på under vandringen. Ta gärna med egen penna! Svaren lämnar du vid målgången på STF Göteborg City. Mål: Gotaleden slutar vid Kungsportsplatsen men du ska fortsätta vidare till STF Göteborg City, Drottninggatan 63-65, där du lämnar in svaret på frågorna. Stanna gärna kvar en stund på en After Walk till förmånligt pris. Längd: 6 km, räkna med att det tar cirka 2 timmar
  • Samling: Skatås motionscentral , 14:00
  • Plats: Skatås motionscentral
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Maud Eklöf, tel 0702-68 39 08. Ingen anmälan.

Typ av aktivitet: Naturarrangemang

• 17 Jun - 17 Aug 2020

Aug

STF Lerum-Partille önskar en trevlig sommar!

Här kan du i mitten av augusti se vårt höstprogram. Trevlig sommar och på återseende!

Medlem: Gratis

• 12 Sep 2020

Gotaleden: Från Skatås till Kungsportsplatsen, en lärande vandring

Startpunkt: Skatås motionscentral. Starttid: kl 14.00 - 15.00.

Medlem: Gratis

Icke-medlem: Gratis