Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

Höstresa till Dalsland 2-3 september

placeholder for local activities whithout image.

STF Kungsbacka Varberg

02 Sep - 03 Sep 2020

INSTÄLLT pga coronasituationen. Prisbild: Medlemmar: ca 2.300 kr/pers vid 35 deltagare. Detta ingår: En natts logi med middag och frukost, 2 luncher, fika, entréer och visningar, reseledare och bussresan. Komplett reseinbjudan med pris och anmälningsuppgifter skickar vi ut i april via mail. Om du är intresserad av resan men inte använder mail – hör av dig till Annica, tel 0708- 86 79 57 så får du reseinbjudan med post.
VI PLANERADE för en tvådagarsresa till Dalsland, men resan blir inte av i år, pga coronasituationen. Såhär såg planen ut: Vi reser med Brunossons, och resan kommer att se ut ungefär såhär: Under resan besöker vi Örtagården i Rostock, akvedukten i Håverud, en av traktens vackra kyrkor samt Dalslands Konstmuseum. På Halmens hus i Bengtsfors hör vi om halmslöjden och vi får en visning av Gammelgårdens hembygdsgård. Vi hinner också med att besöka Åmål - Dalslands enda stad - innan vi vänder hemåt igen. Övernattning på First Hotell i Bengtsfors. Under turen i Dalsland har vi guide med oss.
  • Plats: Dalsland
  • För vem? Alla