Årsmöte

placeholder for local activities whithout image.

STF Kungsbacka Varberg

07 Feb 2023

Plats: STF:s vandrarhem, Kuggaviksgården, Åsa Samling: Tisdagen den 7 februari 2023, kl. 19:00
Sedvanliga mötesförhandlingar, fika och underhållning. Program meddelas i vårprogrammet. Alla val är förberedda.
  • Samling: STF:s vandrarhem, Kuggaviksgården, Åsa , 19:00
  • Plats: Åsa, Kungsbacka
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Margaretha Stamborn 0705 -365846 INGEN FÖRANMÄLAN

Typ av aktivitet: Föreläsning

• 03 Dec 2022

ADVENTSVANDRING I SVENSTORP

Nu vill vi verkligen vandra. 2020 ställde pandemin till det och förra året 2021 var det så mycket snö, att det inte gick att ta sig fram i skogen. Men nu hoppas vi verkligen att vi får träffas . Det är ju lite av tradition. Gunnel och Anders Björcke, som är bosatta i byn, visar oss en av sina promenader i Kurt Larssons fina marker . Även om det mestadels är lättgånget, kan det på sina ställen vara lite svårare att ta sig fram. Kurt har byggt två knuttimrade stugor, varav en grillkåta, där vi fikar. Det finns möjlighet att grilla korv om man vill, eller bara ta en enkel fika. Vi kan vila våra ben på Gummans eller Gubbens bänk.

Utrustning: oöm klädsel och grova skor. Ta med fika och korv att grilla, om ni känner för det Samling: Klasa hembygdsgård kl 10.00 Vägbeskrivning: från Lindberga kyrka, kör 500 m mot Stamnared

Medlem: Gratis

• 07 Feb 2023