Adventsvandring ”närmare jul”

placeholder for local activities whithout image.

STF Kungsbacka Varberg

14 Dec 2019

Samling: Klasa Hembygdsgård kl 10:00. Utrustning: Kläder efter väder och rejäla skor, fika, korv för den som vill grilla. Vägbeskrivning: Från Lindberga kyrka, kör 500 m mot Stamnared.
Gunnel och Anders Björcke, våra duktiga guider, tar oss med på en promenad i ”sina vandringsmarker”. Vi går genom Kurt Larssons välvårdade skog. På vissa delar kan det vara lite svårt att ta sig fram, men för det mesta är det mycket lättgånget. Vi gör en promenad och kommer fram till Kurts knuttimrade stugor där vi kan fika och även grilla korv, då Kurt brukar elda inne i kåtan. Den som är trött i benen kan vila på antingen gummans eller gubbens bänk. Passa på att ta en paus i julförberedelserna och träffas på lokalavdelningens sista träff för år 2019, med förhoppning om att vi ses igen 2020
  • Samling: Från Lindberga kyrka, kör 500 m mot Stamnared , 10:00
  • Plats: Stamnared
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Margaretha Stamborn, 0705-36 58 46

Typ av aktivitet: Vandring

• 14 Dec 2019

Adventsvandring ”närmare jul”

Medlem: Gratis

• 04 Feb 2020

Årsmöte 2020

Boka in tiden för vårt årsmöte, som vanligt på Kuggaviksgården i Åsa.

Medlem: Gratis