Norrskenstur till Abisko 2019

STF Kiruna

07 Dec 2019

Inte medlem
Datum, plats, aktivitetsanordnare eller info ej fastställt. Föranmälan krävs. Anmälan är bindande. Transport ingår ej, vi möts i Abisko, kl. 17.00. Passa på att samåka!
Då var det äntligen dags för den årliga norrskensturen till Abisko! Vi möts i Abisko kl. 17.00 då ni får en kort introduktion om kvällens aktivitet. Därefter följer en föreläsning. Lite senare under kvällen serveras julgröt och ni får följa med på en Night Visit upp till STF Aurora Sky Station. Uppe på Aurora kan ni beskåda norrskenet, ta bilder eller ta en fika innan ni återvänder.
  • Senaste datum för anmälan: 07/12
  • Samling: Abisko , 17:00
  • Plats: Abisko
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: stfkiruna@stfturist.se

Typ av aktivitet: Naturarrangemang

• 01 Nov 2019

Långfärdsskridskor 2019

Åk långfärdsskridskor i Sautusjärvi. Om isarna och vädret är med oss, så beger vi oss dit och åker tillsammans.

Mer information kommer senare, datum, tid, plats och innehåll ej fastställd.

Medlem: Gratis

Icke-medlem: Gratis