Kulturvandring och vinprovning 2019

Tipspromenad

STF Kiruna

19 Sep 2019

Datum, plats, pris och information ej fastställd. Mer information kommer. Anmälan är bindande.
Varmt välkomna till årets aktivitet Kulturvandring och vinprovning. Det är nu dags för vårprovning som vi genomför under maj och sedan några år tillbaka kombinerat med en stadsvandring som STF Kiruna lokalavdelning arrangerat. Kvällen inleds genom att Olle Persson från lokalavdelningen berättar och informerar om verksamheten. Det är sedan en provning i vinets och matens tecken - en inspiration genom hela måltiden. Vi får en inblick om vinets och matens grundstenar och hur de påverkar varandra. Mer information kommer Anmälan är bindande
  • Senaste datum för anmälan: 19/09
  • Samling: Kiruna , 18:00
  • Plats: Kiruna
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Olle Persson

Typ av aktivitet: Kulturarrangemang

• 19 Sep 2019

Kulturvandring och vinprovning 2019

Medlem: Gratis

• 01 Nov 2019

Långfärdsskridskor 2019

Åk långfärdsskridskor i Sautusjärvi. Om isarna och vädret är med oss, så beger vi oss dit och åker tillsammans.

Mer information kommer senare, datum, tid, plats och innehåll ej fastställd.

Medlem: Gratis

Icke-medlem: Gratis

• 07 Dec 2019

Norrskenstur till Abisko 2019

Då var det äntligen dags för den årliga norrskensturen till Abisko! Vi möts i Abisko kl. 17.00 då ni får en kort introduktion om kvällens aktivitet. Därefter följer en föreläsning. Lite senare under kvällen serveras julgröt och ni får följa med på en Night Visit upp till STF Aurora Sky Station. Uppe på Aurora kan ni beskåda norrskenet, ta bilder eller ta en fika innan ni återvänder.

Datum, plats, aktivitetsanordnare eller info ej fastställt. Föranmälan krävs. Anmälan är bindande. Transport ingår ej, vi möts i Abisko, kl. 17.00. Passa på att samåka!

Medlem: 300 kr

Icke-medlem: 815 kr