Vandring Solstigen Uddebo

03 Jul 2021

Inte medlem
Lördag 3 juli 2021 klockan 10,00. Samling Bygdegården Uddebo
Solstigen ligger på södra sidan av ån och är 4,4 km. Vi passeraren ravin med fin utsiktsplats. Medtag fika.
  • Senaste datum för anmälan: 01/07
  • Samling: Bygdegården, Uddebo , 10:00
  • Plats: Uddebo
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Börje Persson 070 654 21 91

Typ av aktivitet: Vandring

• 23 Jun 2021

Vandring Dalstorpasjön runt

Vi går runt Dalstorpasjön och njuter av den vackra naturen som delvis går genom åkerlandskap och genom skogar. Vandringen är medelsvår så ta på bra skor/kängor. Medtag egen fika som vi avnjuter med utsikt över Dalstorpasjön. Anmälan senast 20/6 till Birgit 073 352 60 55. Välkomna!

Onsdag 23 juni. Samling klockan 09,00 vid Dalstorp kyrka.

Medlem: Gratis

Icke-medlem: 25 kr

• 03 Jul 2021

Vandring Solstigen Uddebo

Lördag 3 juli 2021 klockan 10,00. Samling Bygdegården Uddebo

Medlem: Gratis

Icke-medlem: 25 kr

• 17 Jul - 18 Jul 2021

Sommarvandring i Tiveden

Trehörningsrundan 9,5 km, ca 6 timmar. Vi börjar vandringen med att förflytta oss till övernattningsplatsen där vi slår upp våra tält och lastar av det vi inte behöver under själva vandringen. Det finns även möjlighet att övernatta på STF Tivedstorp men anmäl dig snarast då det endast finns ett fåtal platser kvar. Sedan beger vi oss ut på en lång, varierad och bitvis krävande led. Trehörningsrundan är nationalparkens längsta led. Den är nästan en mil lång och tar dig runt hela sjön Stora Trehörningen och passerar nationalparkens alla entréer. Utmed trehörningsrundan kan du uppleva de flesta av nationalparkens alla naturtyper, allt från gammelskog, karga hällmarker till stränder och skvattramdoftande våtmarker. INTRESSEANMÄLAN SENAST 21 APRIL 2021

Lördag - Söndag 17 - 18 juli. Samling 07,00 Svenljunga torg.

Medlem: Pris ej bestämt