Julmarknad i Nora

placeholder for local activities whithout image.

STF Karlskoga-Degerfors

03 Dec

Inte medlem
Lördag 3 december. Avfärd, samåkning: Jannelundstorget Degerfors kl. 09:00, Bredgårdskolans parkering vid E18 Karlskoga kl. 09:15. För mer information och anmälan kontakta Ingvar, tel. 070 378 70 95, senast 1 december. Ingen avgift. Samåkningsavgift: 100 respektive 80 kr.
Vi har en blandad dag framför oss. Vi startar med en gemensam förmiddagsfika i församlingshemmet. Var och en betalar själv. Ett besök i de många julmarknadsstånden/affärerna står sedan på schemat. Lunchen har vi gjort till ett individuellt val. Det finns Julbord på stadshotellet, Bryggerikrogen, ett antal billigare restauranger och flera julmarknads stånd med förtäring att välja mellan. Klockan 14:00 ges en konsert i kyrkan, och vi hoppas kunna få en guidad tur i deras vackra kyrka efter konserten.
  • Senaste datum för anmälan: 01/12
  • Samling: Jannelundstorget/Bregårdskolan , 09:00