studiebesök på Woolpower

STF Jämtland-Härjedalen

13 Apr

Inte medlem
Vi måste tyvärr skjuta fram besöket på Woolpowers nya fabrik i Torvalla som skulle ägt rum den 10 november 2022. Det kommer istället bli torsdagen den 13 april nästa år istället då nya både nya fabriken och butiken är på plats. De som redan anmält sig får göra ny anmälan senast 6 april. Max antal deltagare 40 - ”först till kvarn”.
Rundvandring och besök i Woolpowers nya fabrik i Torvalla, information om process och framtidsutsikter. Woolpower har sedan 1969 lokalt tillverkat hållbara kläder med hög miljömedvetenhet, kvalité och goda arbetsförhållanden i Östersund. Möjlighet till rabatterade inköp under kvällen
  • Senaste datum för anmälan: 06/04
  • Samling: Woolpowers nya fabrik i Torvalla , 18:30
  • Plats: Woolpowers nya fabrik i Torvalla
  • För vem? Vuxen
  • För mer information och anmälan: Bengt Marsh, (Bengt.Marsh@Telia.com eller SMS 070 329 55 99)

Typ av aktivitet: Studiebesök

• 02 Dec - 04 Dec 2022

Julmarknad på Jamtli

Kom och besök oss i Sylhyddan, värm dig en stund vid ugglekaminen och känn historiens vingslag i Jämtlands första STF-stuga vid Sylarna. Kanske vill du vara med att jobba under helgen? hör i så fall av dig till Britt-Marie Sjödin 070-509 80 58 eller Leif Engkvist 070-647 80 54

Inträde för julmarknaden betalas till Jamtli vid entrén men det kostar inget att besöka oss vid Sylhyddan.

• 03 Dec 2022

• 04 Dec 2022