Julmarknad på Jamtli

STF Jämtland-Härjedalen

02 Dec - 04 Dec 2022

Kom och besök oss i Sylhyddan, värm dig en stund vid ugglekaminen och känn historiens vingslag i Jämtlands första STF-stuga vid Sylarna. Kanske vill du vara med att jobba under helgen? hör i så fall av dig till Britt-Marie Sjödin 070-509 80 58 eller Leif Engkvist 070-647 80 54
  • Plats: Jamtli
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Leif Engkvist 070-6478054 eller Britt-Marie Sjödin 070-5098058

Typ av aktivitet: PR-arrangemang

• 12 Okt

Okt

Besök på Frösöhandtryck

Vi gör ett besök på Frösöhandtryck och får se tillverkningen av deras alster.

• 16 Nov

Vad händer i Östersund?

Information och diskussion kring Östersunds tillväxt och utbyggnad. Stadsarkitekt Maria Boberg ger en bred information om nya bostadsområden, företagsetableringar och övrigt som händer i Östersund på planeringsfronten.

• 02 Dec - 04 Dec 2022

Julmarknad på Jamtli

Medlem: Gratis

• 13 Apr

studiebesök på Woolpower

Rundvandring och besök i Woolpowers nya fabrik i Torvalla, information om process och framtidsutsikter. Woolpower har sedan 1969 lokalt tillverkat hållbara kläder med hög miljömedvetenhet, kvalité och goda arbetsförhållanden i Östersund. Möjlighet till rabatterade inköp under kvällen

Vi måste tyvärr skjuta fram besöket på Woolpowers nya fabrik i Torvalla som skulle ägt rum den 10 november 2022. Det kommer istället bli torsdagen den 13 april nästa år istället då nya både nya fabriken och butiken är på plats. De som redan anmält sig får göra ny anmälan senast 6 april. Max antal deltagare 40 - ”först till kvarn”.