STF Härnösand Lokalavdelning

STF Härnösand Lokalavdelning - Bryggvägen 1 A, lgh 1001, 87165 Härnösand

Våra kommuner

Härnösand

Anslut dig till vår lokalavdelning

Maila ossså får du mer information om vår verksamhet

Bra att veta

STF Härnösand våren 2021

Nu i början av maj 2021 får vi konstatera att Covid19-pandemin tyvärr fortsätter och folkhälsomyndigheten och regionens smittskyddsläkare uppmanar till fortsatt försiktighet. Läget på länets sjukhus är fortsatt ansträngt och även om flera av oss som är lite äldre hunnit få vaccin, känns det inte ansvarsfullt att ordna möten där personer från olika hushåll träffas, även om det sker utomhus. STF:s styrelse ser just nu ingen annan ansvarsfull hållning än fortsatt paus av vårens program.

Undantaget är årsmötet 24 maj som kommer att genomföras digitalt med obligatorisk anmälan till osterholm.anita@gmail.com senast 19 maj.

Skulle vi kunna återgå till programverksamhet före sommaren kommer detta att skrivas in på hemsidan och meddelas i mail-gruppen.
Vi planerar sedan för nystart av verksamheten till mitten av september och höstens programfolder kommer att distribueras ut under augusti månad.

Du som anmält din mail-adress kommer att få information via mail. Har du inte lämnat din mail-adress men önskar få information, skicka ett mail till stfharnosand@stfturist.se. Vill du istället vara med i en SMS-grupp, så skickar du ett SMS till Anita på 070-605 93 99 och anger STF-sms och ditt namn.