Årsmöte 2021

Årsmöte

STF Härnösand

24 Maj

NY INFORMATION! P.g.a. rådande pandemiläge och fortsatta och skärpta restriktioner har styrelsen beslutat att årsmötet 2021 genomförs måndag 24 maj, kl.18:30, men som digital konferens istället för aviserat fysiskt möte. Mer information om deltagande i det digitala mötet kommer senare. Årsmöteshandlingar (dagordning, verksamhetsberättelse, ekonomisk rapport, revisionsberättelse, valberedningens förslag) kan läsas här på hemsidan under fliken "Dokument".
Styrelsen har beslutat att årsmötet genomförs som digital konferens.
  • Samling: Digitalt möte , 18:30
  • Plats: Härnösand
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Anita Österholm, 070-605 93 99

Typ av aktivitet: Kulturarrangemang

• 24 Maj

Årsmöte 2021

Styrelsen har beslutat att årsmötet genomförs som digital konferens.

Medlem: Gratis