Jokkmokks marknad 2023

STF Göteborg lokalavdelning

01 Feb - 06 Feb 2023

Inte medlem
PÅ GRUND AV OLYCKLIGA OMSTÄNDIGHETER STÄLLER VI IN ÅRETS RESA TILL JOKKMOKKS MARKNAD! ÄVEN PRISBILDEN ÄR OFÖRENLIG MED STFS FÖRVÄNTNINGAR. ÅTERKOMMER FÖRHOPPNINGSVIS 2024!! Vi åker från Göteborg Central på kvällen den 1 februari 2023 och är tillbaka den 6 februari 2023 på förmiddagen. Kostnaden beräknas till 4000 SEK men kan anges när vi vet mer. Vid avbokning lämnas max 50% av beloppet tillbaka. Vi anmälan betala 1000SEK till PG 725982-3 med angivande av medlemsnummer
Mer information kommer senare.
  • Senaste datum för anmälan: 30/11
  • Samling: Göteborgs Centralstation (Café Metropol) , 18:00
  • Plats: Jokkmokk
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Inga-Lill Hult 070-408 88 60

Typ av aktivitet: Kulturarrangemang

• 24 Jan 2023

Info Fjällvandring Hösten 2023

Vi informerar om var, när och hur fjällvandringen kommer att ske. Samt kostnader frö äventyret samt även intresseanmälan,

Tisdag 24 januari 2023 kl. 18,30. Samling i vår lokal, Postgatan 4, Göteborg. Info/anmälan via SMS till Bo.

Medlem: Gratis

Icke-medlem: Gratis

• 01 Feb - 06 Feb 2023

Jokkmokks marknad 2023

Mer information kommer senare.

Medlem: 5000 kr

Icke-medlem: 5500 kr