Info Fjällvandring Hösten 2023

STF Göteborg lokalavdelning

24 Jan 2023

Inte medlem
Tisdag 24 januari 2023 kl. 18,30. Samling i vår lokal, Postgatan 4, Göteborg. Info/anmälan via SMS till Bo.
Vi informerar om var, när och hur fjällvandringen kommer att ske. Samt kostnader frö äventyret samt även intresseanmälan,
  • Samling: Postgatan 4, Göteborg , 18:30
  • Plats: Postgatan 4, Göteborg
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Bo Holmström 070-569 47 11

Typ av aktivitet: PR-arrangemang

• 30 Nov 2022

Nya Hotell i Göteborg

Vi besöker Scandic River Cityhotell Platinan med 451 rum under ledning av Vasakronan. Sedangår vi till stadens högsta hotell Draken med 33 våningar och 470 rum dom är ett Nordic Choice hotell under ledning av arkitekten Peter Erseus. Vi avslutar med lunch i närheten.

Onsdag 30 november kl. 10,00. Samling på Drottningtorget. Info/anmälan tidigast 16 november via SMS till Thomas. Ange medlemsnummer

Medlem: Gratis

Icke-medlem: Gratis

• 24 Jan 2023

Info Fjällvandring Hösten 2023

Medlem: Gratis

Icke-medlem: Gratis

• 01 Feb - 06 Feb 2023

Jokkmokks marknad 2023

Mer information kommer senare.

PÅ GRUND AV OLYCKLIGA OMSTÄNDIGHETER STÄLLER VI IN ÅRETS RESA TILL JOKKMOKKS MARKNAD! ÄVEN PRISBILDEN ÄR OFÖRENLIG MED STFS FÖRVÄNTNINGAR. ÅTERKOMMER FÖRHOPPNINGSVIS 2024!! Vi åker från Göteborg Central på kvällen den 1 februari 2023 och är tillbaka den 6 februari 2023 på förmiddagen. Kostnaden beräknas till 4000 SEK men kan anges när vi vet mer. Vid avbokning lämnas max 50% av beloppet tillbaka. Vi anmälan betala 1000SEK till PG 725982-3 med angivande av medlemsnummer

Medlem: 5000 kr

Icke-medlem: 5500 kr