En vecka på fjällstationen Storulvån

STF Göteborg lokalavdelning

07 Sep - 15 Sep 2019

Inte medlem
Lördag 7 september - söndag 15 september. Vi åker tåg från Göteborg till Duved med transfer till fjällstationen. I priset ingår frukost, middag och vanlig måltididsdricka. Anmälan görs till stfgoteborglokalt@stfturist.se eller till Bo Holmström senast 15 april och samtidigt betalas en anmälningsavgift på 450SEK till PG 72 59 82-3. Sista betalningsdag för resterande avgift är 31 maj 2019.
På tåget är placeringen i sovvagn med plats för 3 personer och på Storulvån bor vi i rum med dusch och toalett avsedda för 4 personer. Under veckan kan man delta i aktiviteter ordnade av stationen eller ordna sina egna upplevelser i närområdet.
  • Senaste datum för anmälan: 15/04
  • Samling: Göteborgs Central , 18:00