Skogspromenad i mörker

STF Götaälvdalen

14 Feb 2021

Självklart deltar du bara om du är frisk och vi alla tänker på att hålla avstånd!
Har du aldrig upplevt skogen i mörker? Nu har du chansen - vi går gemensamt från Prästeklevs parkering på Hunneberg fram till Igelsjön där elden är tänd. Där bjuder vi på Adventsglögg med tilltugg, vill du ha med något att grilla så finns det möjlighet till det. Ha med ficklampa/pannlampa, mugg och sittunderlag. Anmälan via FB sidan STF Götaälvdalen eller mail till elisabeth.ahlstrom@outlook.com
  • Samling: Prästeklevs parkering , 17:00
  • Plats: Igelsjön, Hunneberg
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Elisabeth Ahlström

Typ av aktivitet: Naturarrangemang

• 24 Jan 2021

Mindfullnessvandring

Vi kommer gå max åtta personer i varje grupp - antal grupper beror på mängden anmälda. Anmälan via mail eller på vår FB sida - STF Götaälvdalen.

Vandring för dig som vill uppleva skogen i tystnad - även om vi är flera som är ute och går. Ta med sittunderlag och fika som även kommer intas i tystnad någonstans i skogen.

Medlem: Gratis

• 14 Feb 2021