Just nu har vår fjällbokning och kundtjänst långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

Prova på ridning och/eller bågskytte

Blomstervandring 2

STF Götaälvdalen

30 Aug 2020

Aug

Inte medlem
Ridning 100kr/vuxen Ridning 70kr/barn Bågskytte 100kr/vuxen (över 18 år) Bågskytte 50kr/junior (10 -18 år) Miniålder 10 år för bågskytte OBS! Vid anmälan skriv vilken aktivitet ni är intresserade av (eller båda)
Välkomna att prova på Ridning och/eller Bågskytte på Trollhättans fältrittklubb (Ängens gård) samt på Trollhättans Bågskytteklubb. Passa även på att ta en promenad i det härliga skogsområdet. Medtag gärna matsäck. Parkering sker vid Fältrittklubben, ska ni till Bågskytteklubben promenerar ni helst dit då det finns begränsade parkeringsmöjligheter.
  • Senaste datum för anmälan: 24/08
  • Samling: Trollhättans fältrittklubb eller Trollhättans Bågskytteklubb , 10:00
  • Plats: Trollhättan fältrittklubb (Ängens gård)
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Elisabeth Ahlström

Typ av aktivitet: Kulturarrangemang

• 30 Aug 2020

Aug

Prova på ridning och/eller bågskytte

Medlem: 100 kr

Icke-medlem: 100 kr

• 12 Sep

Vandringens dag - Edsvidsleden

Vill du gå en längre vandring i vackert landskap på Vandringens dag? Kom med oss och vandra denna kändis bland vandringsleder. Edsvidsleden går genom flera olika naturtyper och delvis i naturreservat. Du möter vackra vyer över Göta älv, lummig ädellövskog och djup granskog. Vandringen är delvis kuperad och ca 15 km.

OBS! Anmälan i förväg måste göras till: stfgotaalvdalen@stfturist.se För att kunna välkomna dig och andra deltagare på ett tryggt sätt har vi gjort ett antal åtgärder. Dessa förändringar är en förutsättning för att kunna genomföra vandringen och vi hoppas på ditt stöd och din förståelse. Alla deltagare måste anmäla sin närvaro, då vi kommer ha en maxgräns på deltagare per grupp. Vi ser gärna att ni undviker samåkande till aktiviteten. Fika och umgås gör vi med minst två meters avstånd från varandra Varmt välkomna och vi har full förståelse att ni som tillhör en riskgrupp väljer att inte delta, men vi hoppas kunna välkomna er på Vandringens dag nästa år istället. Start: 12 sept kl 10.00 vid Olidans kraftstation i Trollhättan. Vandringens längd är ca 15 km, bitvis i kuperad terräng. Medtag egen matsäck/fika

Medlem: Gratis

Icke-medlem: Gratis

• 12 Sep

Vandringens dag - Väktorsjöarna

Du som vill vandra i vacker natur men inte så långt på Vandringens Dag kommer med oss på den här vandringen. Möjlighet till både kortare och längre turer finns.

OBS! Anmälan måste ske i förväg stfgotaalvdalen@stfturist.se För att kunna välkomna dig och andra deltagare på ett tryggt sätt har vi gjort ett antal åtgärder. Dessa förändringar är en förutsättning för att kunna genomföra vandringen och vi hoppas på ditt stöd och din förståelse. Alla deltagare måste anmäla sin närvaro, då vi kommer ha en maxgräns på deltagare per grupp Vi ser gärna att ni undviker samåkande till aktiviteten. Fika och umgås gör vi med minst två meters avstånd från varandra Varmt välkomna och vi har full förståelse att ni som tillhör en riskgrupp väljer att inte delta, men vi hoppas kunna välkomna er på Vandringens dag nästa år istället. Samling vid Gipenäs, Hjärtum kl 10:00. Medtag egen matsäck/fika.

Medlem: Gratis

Icke-medlem: Gratis