Mindfullnessvandring

STF Götaälvdalen

24 Jan 2021

Vandring för dig som vill uppleva skogen i tystnad - även om vi är flera som är ute och går. Ta med sittunderlag och fika som även kommer intas i tystnad någonstans i skogen.
Vi kommer gå max åtta personer i varje grupp - antal grupper beror på mängden anmälda. Anmälan via mail eller på vår FB sida - STF Götaälvdalen.
  • Senaste datum för anmälan: 23/01
  • Samling: Parkeringen Prästeklev på Hunneberg , 10:00
  • Plats: Trollhättan/Lilla Edet
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: elisabeth.ahlstrom@outlook.com

Typ av aktivitet: Naturarrangemang

• 24 Jan 2021

Mindfullnessvandring

Medlem: Gratis

• 14 Feb 2021

Skogspromenad i mörker

Har du aldrig upplevt skogen i mörker? Nu har du chansen - vi går gemensamt från Prästeklevs parkering på Hunneberg fram till Igelsjön där elden är tänd (Flera eldar om vi blir fler än 8 personer). Där bjuder vi på något varmt att dricka, vill du ha med något att grilla så finns det möjlighet till det. Ha med ficklampa/pannlampa, mugg och sittunderlag. Anmälan via FB sidan STF Götaälvdalen eller mail till elisabeth.ahlstrom@outlook.com

Självklart deltar du bara om du är frisk och vi alla tänker på att hålla avstånd!

Medlem: Gratis