Båttur till Lövgrund

Båttur 3

STF Gästrikland

25 Maj - 25 Maj 2109

Vår båtutflykt går i år till Lövgrund. Det är en pärla ute i Gävlebukten.
Info och anmälan Lennart senast 23.5, 070-662 32 53. Samling vid Dammbron kl 09.30 för samåkning till Utvalnäs. Vår båtutflykt går i år till Lövgrund. Det är en pärla ute i Gävlebukten. Lars-Erik Nordin är vår skeppare och vi transporteras med hans fina ombyggda fiskebåt. Ute på Lövgrund kommer Lennart Löf, som sedan länge har sitt smultronställe på ön, berätta om öns historia och kapellet. Medtag matsäck, som vi intar ute på Lövgrund. Kostnaden för transporten är 100 kr/person. Maximalt antal deltagare är 12 personer. ”Först till kvar” gäller. Räkna med att vi är hemma omkring kl. 15.00 Vid otjänlig väderlek kan färden ställas in.
  • Senaste datum för anmälan: 23/05
  • Samling: Dammbron , 09:30
  • Plats: Lövgrund
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Lennart Månson, 070-662 32 53

Typ av aktivitet: Naturarrangemang

• 25 Maj - 25 Maj 2109

Båttur till Lövgrund

Vår båtutflykt går i år till Lövgrund. Det är en pärla ute i Gävlebukten.

Medlem: 100 kr