Rösta på medlemsombud

Båttur 2

STF Folkunga

14 Nov - 30 Nov 2022

Så här gör du: 1. Läs om kandidaterna, vilka de är, var de bor och vilka frågor de särskilt brinner för. Välj upp till tre favoriter. Några är från vårt område i Östergötland som är aktiva i lokalavdelningar, Kjell Knutsson i STF Folkunga och Inga-Britt Ström i STF Bråvalla, Norrköping. 2. Du behöver tillgång till ditt medlemsnummer och postadress. 3. Gå in på https://www.svenskaturistforeningen.se/medlem/foreningsdemokrati/rosta-till-riksstamman/ och Rösta på dina utvalda kandidater – minst en, max tre personer.
VAL AV MEDLEMSOMBUD Nu är det dags välja medlemsombud som är med och utformar STFs framtida verksamhet. Ta chansen att påverka genom att rösta fram de personer som du tror bäst representerar dig och andra medlemmar. Gör din röst hörd. SISTA DAGEN FÖR ATT RÖSTA ÄR DEN 30 NOVEMBER!
  • Plats: Boxholm
  • För vem? Alla

Typ av aktivitet: Föreläsning

• 14 Nov - 30 Nov 2022

Rösta på medlemsombud

Medlem: Gratis

• 08 Dec 2022

Kulturafton med gröt och brasa

En brasa som sprakar, gröt, glögg och skinkmacka är tradition i STF Folkunga när vi kommit in i december. Konstnären Mattias Liljeqvist står för det kulturella inslaget, han berättar om sitt skapande.

Vi möts i Ombergslidens stuga. Samling vid parkeringen för Ombergslidens slalombacke. Vi promenerar från parkeringen upp till stugan.

Medlem: 40 kr

Icke-medlem: 60 kr