Vandring runt Borsöknasjön

22 Aug 2020

Aug

Inte medlem
Lördag 22 augusti kl. 9.45 Anmälan senast 19/8 till Marianne Westman 070-571 26 64 eller Angela Kienzle 073-045 60 60. Vi ses vid Borsökna badets parkering kl. 9.45
Vi vandrar runt sjön i lagom takt, det är ca 5 km så det blir gott med lite fika på någon lämplig plats. Max antal 15-20 pers. tillhör du en riskgrupp, så håller vi distans på 2 m under vandringen och fikarasten, blir vi 20 st så delar vi upp oss i 2 grupper.
  • Senaste datum för anmälan: 19/08
  • Samling: Parkeringen vid Borsöknasjön , 09:45
  • Plats: Vandring runt Borsöknasjön
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Marianne Westman

Typ av aktivitet: Vandring

• 22 Aug 2020

Aug

Vandring runt Borsöknasjön

• 01 Sep 2020

Tisdagsvandring

Vi samlas vid Årbystugan kl.9.45 och går ca 5-8 km. Ta med stavar och ett glatt humör och matsäck. Vi håller givetvis avstånd på ca 2 m under vandringen och fikat.

1 september kl.10.00. Anmälan till Angela Kienzle 073-045 60 60 eller stfeskilstuna@stfturist.se. senast 28/8

• 12 Sep 2020

Vandringens dag 2020

Vi vandrar Sörmlandsslingan mot Skjulsta i lagom takt så att alla hänger med. Vi stannar och intar vår matsäck när vi känner oss sugna, sedan fortsätter vi tillbaka mot Vilsta. Där kan vi stanna och äta en god måltid innan vi bryter upp för att ta oss hemåt. Max 15-20 st. Vi delar upp oss i grupper och håller bra avstånd. Tillhör du en riskgrupp kan du välja att delta eller invänta nästa års vandring istället.

Lördag 12 september kl. 9.45. Anmälan senast 9/9 till Britta Karlsson 070-542 32 71 eller Ingrid Olsson 070- 634 32 62. Vi samlas vid Vilsta raststuga!