Just nu har vår fjällbokning och kundservice långa svarstider eftersom så många vill nå oss. Alla bokningsbara övernattningar kan du boka själv direkt här på webbplatsen. Hittar du inte det du söker behöver du ändra datum. Läs mer om hur vi anpassat för att kunna välkomna dig tryggt i sommar här och hur du kan stötta STF här.

Tisdagsvandring

Låglandsvandring 2

STF Eskilstuna

01 Sep 2020

Inte medlem
1 september kl.10.00. Anmälan till Angela Kienzle 073-045 60 60 eller stfeskilstuna@stfturist.se. senast 28/8
Vi samlas vid Årbystugan kl.9.45 och går ca 5-8 km. Ta med stavar och ett glatt humör och matsäck. Vi håller givetvis avstånd på ca 2 m under vandringen och fikat.
  • Senaste datum för anmälan: 28/08
  • Samling: Raststugan Årby , 09:45
  • Plats: Vandring Årby skogen
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Angela Kienzle

Typ av aktivitet: Vandring

• 12 Aug 2020

Aug

Utställning om rikskansler Axel Oxenstierna i Jäder

Vi åker till kyrkstallet vid Jäders kyrka och får guidning om Axel Oxenstiernas utställning.

Onsdag 12 augusti kl.18.15. Anmälan till Gerd Zeller 079-335 23 51 eller Angela Kienzle 073-045 60 60. 80kr/pers. Samåkning från Studiefrämjandets parkering.

Medlem: 80 kr

Icke-medlem: 130 kr

• 22 Aug 2020

Aug

Vandring runt Borsöknasjön

Vi vandrar runt sjön i lagom takt, det är ca 5 km så det blir gott med lite fika på någon lämplig plats. Max antal 15-20 pers. tillhör du en riskgrupp, så håller vi distans på 2 m under vandringen och fikarasten, blir vi 20 st så delar vi upp oss i 2 grupper.

Lördag 22 augusti kl. 9.45 Anmälan senast 19/8 till Marianne Westman 070-571 26 64 eller Angela Kienzle 073-045 60 60. Vi ses vid Borsökna badets parkering kl. 9.45

• 01 Sep 2020

Tisdagsvandring

• 12 Sep 2020

Vandringens dag 2020

Lördag 12 september. Följ med oss på Vandringens dag, planering pågår. Vi kommer att gå på fina stigar och vi räknar med att det tar en stor del av dagen.