Just nu är det många som ringer till oss och vi har därför längre väntetider än normalt. Information från STF med anledning av coronaviruset hittar du här. Vi befinner oss i ett akut ekonomiskt läge och kämpar nu för att rädda vår 135-åriga förening. Läs här hur du kan hjälpa.

Vandring på Pilgrimsleden i Dalsland 2020.

STF Dalsland

06 Jun - 07 Jun 2020

Inte medlem
Startplats: Slussen i Upperud 2020-06-06, kl. 10:00.
Vi hälsar er välkomna att delta på vår vandring som blir på delsträckan Upperud-Högelund på Pilgrimsleden. Vi startar klockan 10:00 från slussen i Upperud och vandrar upp till sjön Flat. Där övernattar vi i vindskydd eller tält. Vid Flat finns förutom vindskydd också en grillplats samt möjlighet till bad om vädret tillåter. På söndagen vandrar vi vidare upp till Högelund för att sedan ta oss hemåt igen. Resorna till och från får vi samordna med bilåkning. Vandringen är c:a 16 km totalt och går i varierad terräng.
  • Senaste datum för anmälan: 24/05
  • Samling: Pilgrimsleden vid slussen i Upperud, Dalsland. , 10:00
  • Plats: Pilgrimsleden, Upperud, Dalsland.
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Jan Svedberg 0725091668

Typ av aktivitet: Vandring

• 06 Jun - 07 Jun 2020

Vandring på Pilgrimsleden i Dalsland 2020.

Startplats: Slussen i Upperud 2020-06-06, kl. 10:00.

Medlem: Gratis

Icke-medlem: Gratis