Pilgrimsvandring 2021

STF Dalsland

15 Maj

Inte medlem
Lördag den 15:e maj 2021. Start i Upperud klockan 11:00.
Pilgrimsvandring lördag 15 maj. Denna vandring kommer att ske på en sträcka av Dalslands pilgrimsled. På sträckan kommer vi bland annat att vandra genom Svankila naturreservat. 11:00 Start i Upperud, vandring mot Holms kyrka i Mellerud. 18:00 Pilgrimsmässa i Holms kyrka. Mer information kommer i månadsskiftet april/maj. Ett samarbete mellan Melleruds pastorat, Frändefors församling och STF Dalsland.
  • Samling: Upperud.
  • Plats: Upperud i Dalsland.
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Göran Forsell 0705279214

Typ av aktivitet: Naturarrangemang

• 15 Maj

Pilgrimsvandring 2021

Lördag den 15:e maj 2021. Start i Upperud klockan 11:00.

Medlem: Gratis

Icke-medlem: Gratis

• 22 Aug

Aug

Årsmöte 2021

På grund av rådande pandemi har styrelsen för STF Dalsland beslutat att flytta årsmötet till 2021-08-22. Detta för att följa de regler och rekommendationer som gäller just nu. Tanken är att kunna ha ett ordinärt årsmöte. Det blir således sedvanliga årsmötesförhandlingar och bildvisning med berättelser från de aktiviteter som genomförts under 2020 och 2021. Vi kommer också att presentera höstens aktiviteter. För vår- och sommaraktiviteterna får vi hänvisa till vår hemsida, då det i dagsläget är svårt att veta vad som blir möjligt att genomföra. Vi avslutar årsmötet med en fika tillsammans. Allt beroende på om pandemin då klingat av. Välkomna.

Årsmöte 2021-08-22, kl. 15:00 på vandrarhemmet i Brålanda.

Medlem: Gratis