Jokkmokks marknad 2022.

STF Dalsland

02 Feb - 07 Feb 2022

Pris ej bestämt

Jokkmokks marknad 2022- 02-02--2022-02-07.
JOKKMOKKS MARKNAD 2022-02-02--2022-02-07. Jokkmokks marknad är en kär tradition för oss och intresset för att följa med till marknaden är stort. Är du intresserad av att följa med så anmäl dig så fort du kan. Det finns mycket att göra under marknadsdagarna. Hantverk, slöjd, konserter och föreläsningar kan du ta del av alla marknadsdagar. Välkommen med till Jokkmokks marknad.
  • Plats: Jokkmokk.
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Göran Forsell 0705279214

Typ av aktivitet: Kulturarrangemang

• 02 Feb - 07 Feb 2022

Jokkmokks marknad 2022.

Jokkmokks marknad 2022- 02-02--2022-02-07.

Medlem: Pris ej bestämt