Jokkmokks marknad 2020

STF Dalsland

05 Feb - 10 Feb 2020

Datum 2020-02-05 till 2020-02-10.
Jokkmokks marknad är en kär tradition för oss och intresset för att följa med till marknaden är stort. Är du intresserad av att följa med så anmäl dig så fort du kan. Det finns mycket att göra under marknadsdagarna. Hantverk, slöjd, konserter och föreläsningar kan du ta del av alla marknadsdagar. Välkommen till Jokkmokks marknad.
  • Plats: Jokkmokk
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Göran Forsell 0705279214

Typ av aktivitet: Kulturarrangemang

• 21 Sep - 22 Sep 2019

Hunnebergs Outdoormässa 2019

Hunnebergs Outdoormässa är en natur-och friluftsmässa som syftar till att belysa alla de föreningar och företag som har naturen som arena. Målet är att locka ut människor i skog och mark. På mässan finns möjlighet att träffa representanter för olika föreningar och företag. Mässan anordnas nu för fjärde året i följd och är öppen från den 21/9-22/9, klockan 10:00-16:00. STF Dalsland deltar i denna mässa och hälsar er välkomna.

Outdoormässa 2019-09-21--09-22. Öppet: 10:00-16:00.

Medlem: Gratis

Icke-medlem: Gratis

• 08 Okt

Okt

Ljusfestival i Grästorp 2019.

Ljusfestivalen i Grästorp är ett sevärt arrangemang. Vi tar oss nu dit för att få uppleva detta. Vi försöker, så gott det går, att samordna bilfärden dit, så hör av er till Kerstin, om ni är intresserade av att följa med. Mer information kan ni hitta om ni googlar på "Ljusfestival i Grästorp. Välkomna.

Ljusfestval i Grästorp tisdag 2019-10-08, 18:00.

Medlem: 50 kr

Icke-medlem: 50 kr

• 05 Feb - 10 Feb 2020

Jokkmokks marknad 2020

Datum 2020-02-05 till 2020-02-10.

Medlem: 3500 kr