Hunnebergs Outdoormässa 2019

STF Dalsland

21 Sep - 22 Sep 2019

Inte medlem
Outdoormässa 2019-09-21--09-22. Öppet: 10:00-16:00.
Hunnebergs Outdoormässa är en natur-och friluftsmässa som syftar till att belysa alla de föreningar och företag som har naturen som arena. Målet är att locka ut människor i skog och mark. På mässan finns möjlighet att träffa representanter för olika föreningar och företag. Mässan anordnas nu för fjärde året i följd och är öppen från den 21/9-22/9, klockan 10:00-16:00. STF Dalsland deltar i denna mässa och hälsar er välkomna.
  • Plats: Älgmuséet,Hunneberg, Vänersborg
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Jan Svedberg 0725091668 janebbesvedberg@telia.com

Typ av aktivitet: PR-arrangemang

• 17 Aug

Aug

Resa på Dalslands kanal 2019.

RESA PÅ DALSLANDS KANAL. Med sekelskiftesbåten M/S Storholmen avgår vi 10:50 från Håverud 2019-08-17 och kommer till Bengtsfors 16:00. Tillbakaresan blir med tåg. Pris för kanalfärden är 290 kr om vi blir fler än 30 personer, annars 345 kr. Pris för tåg är 105 kr. Pris för lunch är 160 kr och den består av varmrökt lax, sallad, örtsås, potatis, smör och bröd och lättdryck. OBS: Kaffe ingår ej. Kaffebuffé finns uppdukad på däck för självservering/betalning. Endast kontant betalning ombord, ej kortbetalning. Välkommen ombord på M/S Storholmen.

Avresa från Håverud 2019-08-17, klockan 10:50.

Medlem: 395 kr

Icke-medlem: 395 kr

• 14 Sep

Vandringens dag 2019.

Den 14:e september har STF "Vandringens dag". STF Dalsland har fått en inbjudan från Ragnar Hallsten att vi är välkomna att vandra "Ragges runda" denna dag. Så tag med lite fika och kläder lämpliga för vandring så ses vi hos Ragnar klockan 10:00 för en fin vandring.

Vandringen startar hos Ragnar Hallsten, Tjärtakan 152, Frändefors klockan 10:00.

Medlem: Gratis

Icke-medlem: Gratis

• 21 Sep - 22 Sep 2019

Hunnebergs Outdoormässa 2019

Outdoormässa 2019-09-21--09-22. Öppet: 10:00-16:00.

Medlem: Gratis

Icke-medlem: Gratis

• 05 Feb - 10 Feb 2020

Jokkmokks marknad 2020

Jokkmokks marknad är en kär tradition för oss och intresset för att följa med till marknaden är stort. Är du intresserad av att följa med så anmäl dig så fort du kan. Det finns mycket att göra under marknadsdagarna. Hantverk, slöjd, konserter och föreläsningar kan du ta del av alla marknadsdagar. Välkommen till Jokkmokks marknad.

Datum 2020-02-05 till 2020-02-10.

Medlem: 3500 kr