Bohusläns museum i Uddevalla 2019

22 Okt

Okt

Inte medlem
Bohusläns museum. 2019-10-22, klockan 18:00.
Till Bohusläns museum, tisdagen den 22:e oktober, klockan 18:00-20:00, inbjuder STF Dalsland till en fjällafton. Svenska Turistföreningen i Dalsland berättar och visar bilder från STFs fjällverksamhet där vi under 2019 varit verksamma. Dugnadsuppdrag genomförs som en medlemsaktivitet och är sedan ett par år en stor verksamhet inom STF. Den är öppen för alla medlemmar som vill vara med och arbeta på fjället. Kvällen avslutas med information om STFs lokalavdelningar och om möjligheten att bilda en ny lokalavdelning för Uddevalla/norra Bohuslän. Välkomna. STF Dalsland.
  • Plats: Bohusläns museum i Uddevalla.
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Kerstin Carlsson 0702958738

Typ av aktivitet: Kulturarrangemang

• 22 Okt

Okt

Bohusläns museum i Uddevalla 2019

Bohusläns museum. 2019-10-22, klockan 18:00.

Medlem: Gratis

Icke-medlem: Gratis

• 05 Feb - 10 Feb 2020

Jokkmokks marknad 2020

Jokkmokks marknad är en kär tradition för oss och intresset för att följa med till marknaden är stort. Är du intresserad av att följa med så anmäl dig så fort du kan. Det finns mycket att göra under marknadsdagarna. Hantverk, slöjd, konserter och föreläsningar kan du ta del av alla marknadsdagar. Välkommen till Jokkmokks marknad.

Datum 2020-02-05 till 2020-02-10.

Medlem: 3500 kr

• 23 Feb

Årsmöte 2020.

Det blir sedvanliga årsmötesförhandlingar och bildvisning med berättelser från de aktiviteter som genomförts under 2019. Vi kommer också att presentera årets kommande aktiviteter samt avslutar med en fika tillsammans. Välkomna.

Årsmöte 2020-02-23, 15:00 på vandrarhemmet i Brålanda.

Medlem: Gratis