Årsmöte 2021

STF Dalsland

22 Aug

Aug

Årsmöte 2021-08-22, kl. 15:00 på vandrarhemmet i Brålanda.
På grund av rådande pandemi har styrelsen för STF Dalsland beslutat att flytta årsmötet till 2021-08-22. Detta för att följa de regler och rekommendationer som gäller just nu. Tanken är att kunna ha ett ordinärt årsmöte. Det blir således sedvanliga årsmötesförhandlingar och bildvisning med berättelser från de aktiviteter som genomförts under 2020 och 2021. Vi kommer också att presentera höstens aktiviteter. För vår- och sommaraktiviteterna får vi hänvisa till vår hemsida, då det i dagsläget är svårt att veta vad som blir möjligt att genomföra. Vi avslutar årsmötet med en fika tillsammans. Allt beroende på om pandemin då klingat av. Välkomna.
  • Samling: Vandrarhemmet i Brålanda. , 15:00
  • Plats: Vandrarhemmet i Brålanda.
  • För vem? Alla
  • För mer information och anmälan: Jan Svedberg 0725091668

Typ av aktivitet: Kulturarrangemang

• 22 Aug

Aug

Årsmöte 2021

Årsmöte 2021-08-22, kl. 15:00 på vandrarhemmet i Brålanda.

Medlem: Gratis